Mysore*/**/***

1., 2. i 3. stupanj

Zamislite joga sat na koji možete doći unutar 45-60 minuta, možete započeti sa vježbanjem kada ste spremni. Vježbate, slijedite instrukcije učitelja/ice, osluškujete svoje tijelo, radite u svom tempu i dišete u tempu koji Vama odgovara. Vježbate onoliko koliko možete, kada ste gotovi, opustite se i završite. Svo vrijeme učitelj/ica Vas prate, pokazuju, ispravljaju, asistiraju, položaj po položaj…u trenutku kada naučite položaje, vježbate i dalje u svom ritmu, ali sada to postaje meditacija u pokretu jer ste fokusirani na sebe i svoje tijelo. Cijelo vrijeme imate podršku od učitelja/ice, kao da ste na privatnom satu, ali istovremeno u grupi…Ovakvo vježbanje je izvoran, tradicionalan način vježbanja Ashtange joge – Mysore stil. Potječe iz grada Mysore-a iz Indije od kuda je Ashtanga joga i krenula, iz jedne obiteljske kuće učitelja K.Patthabhi Jois-a.

Mysore način vježbanja je najtradicionalniji i najstariji oblik prakticiranja Ashtanga Vyniasa joge. Naziv je dobio po gradu Mysore u Indiji iz kojeg potjeće ova tradicija Joge. Sastoji se od samostalnog vježbanja Ashtanga Vynisa niza uz asistencije, pomoć i podršku učitelja. Iako ovaj način u početku izaziva strah i nelagodu kod većine vježbača (jer vježbate sami – nije vođen sat), jednom kad se proba, uglavnom se rađa velika ljubav prema ovakvom vježbanju. Počenici kreću polako uz detaljno objašnjavanje, te postepeno uće niz, savladavaju asane, ali i ono najbitnije sve to rade u skladu sa svojim dahom. Napredni vježbači vježbaju do one asane u nizu do koje mogu izvesti, a učitelj im postepeno daje asane kako napreduju. Mysore stil vježbanja je način za najbrži napredak, a redovitim vježbanjem, Ashtanga Vyniasa joga postaje meditacija u pokretu.

No events hours available!
No events hours available!
No events available!